Google+

Page 1194 – Comments for “Final Grade Calculator”

Comments (Page 1194)

Jenny Lee
Mon, 10 Jun 2019 19:15:12 GMT

All I want is good marks to get my Asian parents proud. Looks like it's not happening.

help
Mon, 10 Jun 2019 19:12:16 GMT

i need to get a 107% to get an a in math :,(
maybe my teacher will round my grade up idk

roger u beast
Mon, 10 Jun 2019 18:31:23 GMT

thank u. ur a legend.

Roger: Glad to help!

My name
Mon, 10 Jun 2019 17:28:02 GMT

I need a -88% on my exam to get a 60 I hope i dont fail lmao

DDHS
Mon, 10 Jun 2019 16:50:28 GMT

GOOD LUCK

Fresh
Mon, 10 Jun 2019 16:25:47 GMT

Poor guy 😂

matthew a henry
Mon, 10 Jun 2019 16:21:36 GMT

I need to get 206 percent to get a passing grade. I hate myself

Fresh
Mon, 10 Jun 2019 16:20:52 GMT

I need 256 percent on my geography exam to get a 90 ehehe

who cares
Mon, 10 Jun 2019 15:55:12 GMT

wish me luck on my finals tomorrow.

Blah Blah
Mon, 10 Jun 2019 15:53:39 GMT

@Jess you got a 73% on the final. (all you need to do is 130.7/180 to find this). You're grade now can't be calculated unless you tell us what percentage your final was worth. E.g., if your final is worth 15% of your grade, like mine, you would now have an 80.95%

p.s. thanks to the 3 people who answered

Jess
Mon, 10 Jun 2019 15:19:20 GMT

So I got a 130.7 out of 180 on my final but what is that as a grade and how much will it affect my 82 in the class (it was a math final I just bombed so I can’t figure it out on my own lol)

Roger: Well, 130.7 out of 180 is 72.6%. How much is your final worth, as a percentage of your overall grade?

Ya Boi
Mon, 10 Jun 2019 15:18:26 GMT

Happy Finals week, yall!

CENA JOHN
Mon, 10 Jun 2019 15:00:54 GMT

awesome tool

lol
Mon, 10 Jun 2019 14:50:46 GMT

I need a 5% to get a 95 in the class :)))))

Anonymous
Mon, 10 Jun 2019 14:45:15 GMT

We love needing a 299%

Ugh Grades :/
Mon, 10 Jun 2019 14:00:14 GMT

Need a 106% to get an A

to jeff bezos
Mon, 10 Jun 2019 13:48:03 GMT

lol ur Jeff kisses

oh no
Mon, 10 Jun 2019 13:22:38 GMT

oh no

paul
Mon, 10 Jun 2019 13:05:51 GMT

my final counts as 100% of my grade

Anonymous
Mon, 10 Jun 2019 12:28:34 GMT

VIVA LA FIGA!!!!

Dikbutt
Mon, 10 Jun 2019 11:48:44 GMT

I only need a 26% on my Spanish final to get my goal grade, yeeet!

((chem major))
Mon, 10 Jun 2019 07:37:14 GMT

bless this site, you're a godsend Roger

Roger: Glad to help!

random
Mon, 10 Jun 2019 07:21:10 GMT

happy birthday blah blah!! :)

bigboi
Mon, 10 Jun 2019 06:42:53 GMT

i need an F to pass i love it

mood
Mon, 10 Jun 2019 06:07:09 GMT

happy birthday to blah blah tho

B-day to @Blah Blah
Mon, 10 Jun 2019 06:00:37 GMT

Read the title

LandMaster
Mon, 10 Jun 2019 04:42:02 GMT

Welp I have a four paragraph essay for my English final and I need to get an 100% to still have a 90% wish me luck

Roger: Good luck!

wanna die wallace
Mon, 10 Jun 2019 04:40:21 GMT

i just need a 72 help roger

Blah Blah
Mon, 10 Jun 2019 04:33:11 GMT

Hi Roger i did bad on finals but your calculator helped ig. Thanks
also it's my birthday ;-;

(yes i felt the need to go on a random comment section and announce that in the hope someone says happy birthday cause irl people really didn't)

Roger: Happy birthday!

a senior
Mon, 10 Jun 2019 04:13:38 GMT

rodger this is year four of using this website! thanks for everything
ill probably be right back here next year for college tho lol

Roger: Glad to help!

just a human
Mon, 10 Jun 2019 04:09:45 GMT

when looking looking down at your review and realizing you dont know anything

to you poor souls
Mon, 10 Jun 2019 04:03:33 GMT

i send you prayers, im on the same boat starting to study this late

Ah
Mon, 10 Jun 2019 03:57:40 GMT

The time is 11:57 pm I have just begun studying for two of my finals tomorrow send prayers

gr
Mon, 10 Jun 2019 03:56:23 GMT

i need a 108% to pass theology
roger
please help

Roger's Biggest Fan!
Mon, 10 Jun 2019 03:11:23 GMT

Roger please respond to this. I am your biggest fan! I love you!

Jonathan W
Mon, 10 Jun 2019 02:42:19 GMT

Legend says that if you visit Roger's site enough times, he will reply to your comments :)

Roger: Never heard of that.

somebody over the rainbow
Mon, 10 Jun 2019 02:18:58 GMT

im at a 89.9 in lang arts and my teacher wont round up.

somebody over the rainbow
Mon, 10 Jun 2019 02:17:36 GMT

whats the difference between a final and a test???

paramedic wont save u
Mon, 10 Jun 2019 02:17:25 GMT

aaaaaaaaaaaaaaaa rEEEEEEEEEEE

that one guy...
Mon, 10 Jun 2019 01:31:27 GMT

After reading all the comments, everyone either has such a strong grade that they need a really low grade on their final to get below an A or they have such a low grade that they its almost impossible to pass their class. I THINK UR CALCULATOR IS RIGGED. ROGER PLEASE EXPLAIN.

Roger: Haha

china number 1
Mon, 10 Jun 2019 01:21:44 GMT

got a suggestion if you need like -12 for whatever the grade you want you should just put less than 0 cause realisticly no one can get negatives.

Roger: Thanks for the feedback! I’ll take it into consideration.

hello!
Mon, 10 Jun 2019 01:14:32 GMT

hey roger! hope you're having a good day!

Roger: Thanks!

no u
Mon, 10 Jun 2019 01:01:06 GMT

im atually not worried lol
my english final is tmr morning
rip my life

im sososososo stressed
Mon, 10 Jun 2019 00:09:16 GMT

why is is that as the weight of my final increases, the percentage I need decreases? This is a random example: if i need a 66 and my final is worth 25%, itll say something like i need a 69. However if my final weight increases to 35% it'll probs say something like i need a 67.

Roger: That’s to be expected, isn’t it?

Mental breakdown #4
Sun, 09 Jun 2019 22:59:17 GMT

Roger encourage me

Roger: Good luck!

hot diggity takes
Sun, 09 Jun 2019 22:20:31 GMT

could get a 0% on the final and still pass. sick uwu

i hate myself
Sun, 09 Jun 2019 22:17:49 GMT

im gonna fail all my finals

amberrosie003
Sun, 09 Jun 2019 21:11:27 GMT

why does edmund's last name keep changing....

meme dad
Sun, 09 Jun 2019 20:41:01 GMT

i need a 62 on my final to pass, and im not gonna evenn get that

Roger 2
Sun, 09 Jun 2019 20:35:50 GMT

Roses are red
Violets are blue
I am the real
Roger 2

Previous page Next page