Google+

Love Calculator

Everyone knows compatibility calculators are BS and don’t really work. But this one doesn’t just spew out random numbers either. RogerHub Love Calculator uses well-established algorithms and plots matches on a curve. So try it out, you never know what might happen. This calculator is client-sided. You can pull out your internet plug after the page has loaded.

First Person’s Name Second Person’s Name
created by Roger Chen with MAGIC.

453 CommentsAdd one

These comments were written by anonymous visitors. Roger’s comments are colored blue.

Your guy Ji
Sat, 24 Apr 2021 06:31:38 GMT

I got a 12.4% with Roger Chen... It is a very sad day.

Anonymous
Fri, 16 Apr 2021 17:43:18 GMT

I got a 92% with Roger. Its meant to be!

Bill Joy
Tue, 09 Mar 2021 20:59:21 GMT

Hey Roger, what is your fav animal?

John and Joan
Mon, 08 Mar 2021 22:18:20 GMT

roger is so cool and awesome and cool.

boi
Mon, 08 Mar 2021 22:13:15 GMT

Mr. Krabs and Donald Trump got 89.84%. lol

Lucas Amenta-Shin
Thu, 18 Feb 2021 19:30:07 GMT

Roger, you mind showing the code behind this Calculator...like a Formula Sheet?

Roger: I lost the source code. Nobody understands how this calculator works anymore.

MerlinMDV
Wed, 03 Feb 2021 15:21:37 GMT

lmao "is this" and "krusty krab" had a 96.12% compatibility.

GlitterFart
Thu, 21 Jan 2021 21:05:14 GMT

Me and my crush got 1.14. Is it time to move on?

Amber Leggett
Wed, 30 Dec 2020 00:52:00 GMT

Milly le page jack avery 90.0

Amber Leggett
Wed, 30 Dec 2020 00:50:47 GMT

I did me and corbyn besson got 89% Sophie Todd and Daniel seavey 84% Holly Johnson and zach herron 87% jasmine and jonah marais 92% all of my friends got high with why don't we yass

Your Guy Ji
Wed, 16 Dec 2020 05:53:18 GMT

I think if you put your name with Roger Chen it should be like 105% or something.

Ethan
Wed, 16 Dec 2020 02:18:00 GMT

Roger, you should add a little code so you're 100% compatible with everyone

Roger: Haha

fjdiso
Tue, 15 Dec 2020 02:02:11 GMT

It said my partner of 3 years and I were only 18.66% compatible. Guess we need to break up...

Djfndxj
Wed, 09 Dec 2020 21:25:22 GMT

It said that my name isn’t a real name lol

Your Guy Ji
Mon, 07 Dec 2020 03:15:07 GMT

*compatibility. Apparently I can’t spell.

Your Guy Ji
Thu, 03 Dec 2020 01:47:00 GMT

A good Republican friend of mine and Nancy Pelosi got 100% compatability.

Aurora Popenoe
Tue, 24 Nov 2020 17:45:20 GMT

Gytara told me teagan had a crush on me, i blushed a little, but by the way, this was proof thank you so much!

Aurora Popenoe
Tue, 24 Nov 2020 17:41:55 GMT

Me and my crush were 40. And something

Bill joy
Thu, 05 Nov 2020 18:38:41 GMT

Is this real Roger?

Roger: This is Patrick.

Raaaaaay
Sun, 25 Oct 2020 01:31:43 GMT

Hahahhaha
Donald J. Trump and Joseph R. Biden
Calculated as 1.51% ahahhahahahahah lol
👱🏼‍♂️👨🏻‍🦳🇺🇸But....... Obviously Right!

Jesus
Thu, 15 Oct 2020 19:44:58 GMT

My gf and I got 39% is it time?

Fate guy
Wed, 09 Sep 2020 18:07:26 GMT

You watch any anime Roger?

Roger: I’m watching Gintama.

Icy Fortune YT
Fri, 28 Aug 2020 02:55:05 GMT

Shrek O and Fiona O have a 90+ percentage im dying rn

braindead
Wed, 26 Aug 2020 22:30:14 GMT

i would do this but i have no crushes. what the heck.

i love mcyts
Wed, 26 Aug 2020 22:29:27 GMT

omg me and georgenotfound got over 80%... if only i knew dream's full name :(

Stop Harrasing Your Shoes
Wed, 05 Aug 2020 06:08:06 GMT

CAN SOMEBODY TELL ME WHERE MY SHOES ARE??

Roger, what is the probability of my shoes being in my car? HELP 😔

Roger: Where are they usually?

CEO of bad ideas
Fri, 19 Jun 2020 22:18:03 GMT

i forgot my name

Mateo V.
Fri, 19 Jun 2020 22:16:03 GMT

yo i got 99.99 with my crush, but im no good with flirting, any tips

yuhhhhh
Mon, 01 Jun 2020 19:04:25 GMT

ME AND GEORGE JONES HAVE OVER 98 PERCENT COMPATIBILITY I LITERALLY WANT TO MARRY HIM

me
Thu, 21 May 2020 04:21:46 GMT

bruh I got a 92.2% compatibility with a passing grade. beat that whoever tried it below me

Mikel x Julian
Thu, 21 May 2020 01:07:24 GMT

they said me and my crush are 100 percent compatable thx im counting on it bc i might just tell him today

hello
Mon, 18 May 2020 21:58:35 GMT

la croix and my mouth only have 9.43% compatibility but that's not gonna stop me from trying to the can

WutFace
Mon, 18 May 2020 01:22:26 GMT

Iron Man and thanos s have a 97.96 probability.

Starkid3000
Thu, 14 May 2020 16:04:51 GMT

Me and A Passing Grade have 83% compatability.
Thanks Roger!

Roger: Haha

oh
Tue, 12 May 2020 19:23:24 GMT

no

Dani
Tue, 12 May 2020 13:07:04 GMT

Well shoot... me and passing the AP human geography exam have only 27% compatibility

Kotlclover
Tue, 12 May 2020 04:00:18 GMT

Also, Bugs Bunny and Daffy Duck have 82.01% compatibility.....

Kotlclover
Tue, 12 May 2020 03:57:25 GMT

Oh my gosh my crush just asked me out!!!!!! I'm freaking out rn!!!!! Thank you, Roger!!

Roger: Congrats!

poo
Tue, 12 May 2020 02:33:45 GMT

alex get back together with your ex

Alex
Mon, 11 May 2020 21:01:16 GMT

Me and my ex got 82.96 this is crap😡

Kotlclover
Fri, 08 May 2020 05:49:27 GMT

Yay! Thank you! Any tips?

Roger: Wait until 2am, when your mana is at its peak.

Kotlclover
Mon, 04 May 2020 04:22:20 GMT

I got 87.11 percent with my crush! Is that good, Roger?

Roger: It’s great!

Yay
Sun, 26 Apr 2020 04:05:29 GMT

Roger, you and I have an 89.45% just saying...

Roger: Haha

carole baskins dead husband
Mon, 20 Apr 2020 18:32:19 GMT

Carole Baskin and Joe Exotic are 28.8%.

Anonymous
Mon, 06 Apr 2020 06:15:25 GMT

Donald trump and I is 82.1%

Yeet
Mon, 30 Mar 2020 03:40:30 GMT

Trump and Hillary got 72.92

Awww
Mon, 30 Mar 2020 03:38:08 GMT

My parent's got 85.68%

tony
Wed, 26 Feb 2020 19:11:15 GMT

i got 99% with my step-bro

Joe Mama
Tue, 28 Jan 2020 21:52:56 GMT

Lol I got a 98.76 with my sister

Funny
Fri, 10 Jan 2020 20:46:16 GMT

Apparently, my name isn't real...

qwerty
Wed, 08 Jan 2020 15:02:05 GMT

BRUH donald trump and tom holland have 99.99 OMG

Anonymous
Wed, 25 Dec 2019 21:45:35 GMT

My parents have 3.73%.

Busy ve
Sun, 22 Dec 2019 20:07:23 GMT

My parents got 80.15

Post a Comment

Tue, 18 May 2021 21:29:59 GMT